Kızlar fikirlerinize ihtiyacım var oğlum 43 günlük nezle oldu nebülazitör ile hava veriyorum serum fizyolojik uyguluyorum ama balgamı çok fazla emmeyide çok fazla yapamıyor balgamdan yutamıyor ve ağlıyor doktorda öksürük artana kadar ilaç veremem dedi siz neler yaptınız ?? Balgamı sökmesi için