kızlar 2 ay 10 günlük bebeğim var yaklaşık 2 3 gündür karnında aşırı bir guruldama var sancısıda var gazını tuvaletini çok rahat yapıyordu gaz sorunumuz yoktu ama bikaç gündür bu şekilde çok sesli tuvaletini yapıyor ve çok sıvı sizce neden olur ve ne yapmam gerekir bu arada üşüttüğünüde düşünmüyorum sürekli evdeyiz ve evimiz sürekli sıcak şimdiden teşekkür ederim cevaplarınız için☺️