Anneler merhaba. Ek gıdaya 6. Ayda basladim ve baslarkan az biraz arastirdim neleri verebilirim diye ama yeterince üstüne düşmedim. Hep anam babam usulü ilerliyeyim diye düşündüm. Ama maalesef basaramadim sanirim çorba yapip veriyorum blenderden gecirip ama blender kullanmamam gerekiyormus catalla ezmem gerekiyormus çünkü kati gidaya gecemiyormus cigneme refleksi gelismiyormus galiba bende bebegimi gelistiremedim hep sulu corba verdim çok üzülüyorum ☹️ zaten çorbayi bile isteyerek yemiyor pütürlü seyleri asla yeniyor öğürüyor biraz ara vereyim diyorum siz ne önerirsiniz yardimmm