Mercimegim_melegim Kızım parmak ucuna basıyor ve adım atarken içe doğru basıyor.Düzelir mi zamanla bu durumla karşılaşan var mu
Beril-Beren Mercimegim_melegim sonradan düzeliyor benim ikizimin birisi kendi basına yürümeye başlayınca bile parmak ucunda ve ayağını sağ tarafa atıyordu ortopediye götürdük oda bazı çocukların diz kapakları dışa doğru oluyor zamanla geçiyor demişti ve zamanla düzeliyor
Mercimegim_melegim Bu arada 9aylıgız yürüme konusunda da hiç hevesli değiliz hemen kendini yere atıyor yoruluyor
Mercimegim_melegim Goktugmom bizde yürümüyoruz canım elinden tutunca parmak uçlarına basıyor insAllah düzelir hemen
Nuripekduru Goktugmom benim kızımda 11. Ayına kadar falan hep parmak ucu dr yürüteç kullanma dedi ama yürüteçten öncede öyleydi. Sonra düzeldi şimdi yürüyor normal 14. Ayında. Şu yürüme arkadaşı ilk adım arabaları çok işe yarıyor tam basıyor o zaman