aysebb Eda67 Kistten olabilir yerleşme kanamasıda öyle oluyor veya kullandığınız doğum kontrol hapı varsa oda yapar
Fedoraxn Hamilelik belirtisi olabilir mi yerleşme kanaması gibi ya da kist falan. Benim de bi kere öyle oldu doktora gittim regli bittikten 1 hafta sonra olmuştu polikistik over olduğumu öğrendim maalesef. Bir de yeni doğum yaptıysanız olabilir belki
Eda67 Fedoraxn 3 4 ay oluyor doktora gideli enfeksiyon için gitmiştim hem kist var mı falan onada baktırdım yoktu korunuyorum hamile de olamam 4. Gün hala gelıyor akıntı 15 ay oldu dogum yapalı
Eda67 aysebb korunuyoruz doğum kontrol hapı kullanmadım hiç ve 3 4 ay oluyor doktora gitmiştim kist falan birşey yoktu