Fışkırır gibi kusmuyor benim kızımda. Hatta aşırı kusması yok. Ama reflüsü var. Doktorlar anlıyor evet. Huzursuzluğu çoksa, ağlaması, uykuya zor geçiyorsa. Daha çok küçük ama beslenme sıkıntısı olursa, meme reddi yapabiliyor bizde yaptı. Kilo alımı durursa ya da yavaşlarsa bizde yavaş. Reflü. Alerjisi varsa da reflü tetikleniyor.