Basakaydn1 Çok korkuyorum kızlar 10 aylık olduk geçen 2 ocakta ilk adetimi oldum bugün olmayınca korkmaya basladim😔😔
Fkiklim Basakaydn1 normal miiş canım benım gunu gunune ydi önce den bu hafta gecikdi kalpden gidecekdim🤣 adet belirtilerin varmı mesela benım karnım cok agrıdı sürekli kendimi adetli gibi hissettim sivilcem cıktı falan