Mirayy00 Kizlar bu mamayi deneyen kullanan varmı 4 aydan itibaren yaziyo kutusunda ama sizler kacinci ayda vermeye başladınız bebisleriniz sevdi mi bebegim 4 aylık alerjik bebek olduğu icin aldim erken mi acaba vermek icin
Kevser61 Mirayy00 ben 4ay 5gunlukken vermeye baslamıstım cokda sevmıstı hem hipp hemde hero baybınkını kullanmıstım
Aminem Mirayy00 bişi sorcam 4 ay 1 günlükkn mi yoksa 5 ay 1 günlükken mi başlanıyor sormak istedgm 4 ay dolup 5 aya girince mi bu mamaya başlanıyor bnm kızım da 3 ay 23 günlük 10 gün sonra başlamayı düşünüyorum da
Elif2302 Mirayy00 ben 4 ay 20 günlükken falan vermeye başladım ikizlerime severek yiyor ikisi de birisini çok tok tutuyor diğeri çabuk acıkıyor ben gece olanını veriyorum yatmadna önce
mom0989 Mirayy00 ben bugün verdim canımm 5 ay 12 günlüğüz kızım sevdi 200 cc formül mamaya 3-4 yemek kaşığı yazıyor ama ben 150 cc ye göre kıvamını ayarladım çok kalmadı versem yerdi ama kusmaması için vermedim 3 saat sonra tekrar mamasını yedi
Mervemim Bn 5 aylıktı verdim ilk gğn 2 kaşık verdim alerji yapabilir diye yapmadı ertesi gün verdim ölçeğinde .. 120 ml suya 2 ölçek hipp mama attım sonra pirinç ununu istediğim kıvama göre ayarladım ..
Mirayy00 Mervemim sut ürünleri alerjiniz olduğu için nornal mama kullanamıyoruz hippinde 2 ürünü alerjik bebekler için bizde kullanabiliriz ozaman tesekkurler
Kevser61 Mirayy00 verebılırsınız. Bı deneyın once anlarsınız zaten sevıp sevmedıgını. Mesela kavanoz da meyve purelerı var hero beybının 4 ay yazıyo onlardada. Ondanda vermıstım ama kusmustu severek yemesıne ragmen. Bıdaha vermedım 5aylık olana kadar. 5 aydan sonra onuda severek yedı.
Mirayy00 Elif2302 malesef ben bi tanıklığını bide pirinclisini kullanabilicem umarim yok tutar kilo alımına etki eder
Kevser61 Prensesss_annesiii gunde en fazla 2 kez verıyordum. Suan yatmadan once bebe buskuvısıyle beraber verıyorum kıvamına gore ayarlıyorum ölcusunu
ummuhanipekoglu [bilinmeyen] bu mamayı vermedim canım ama aptamilin sütlü pirinçli olan kaşık mamasından 6 ay bitince başladık doktor önerisi ile
Melikeakiner Mirayy00 6 ay olmadan vermeyin alerji yapıyor. Ek gıda yerine veriliyor kaşık mamaları. Bir hipp kaşık mamaları kabızlık . Aptamil kaşık mamaları iyi, süt alerjisi için aptamil 7 tahıllı ballı olan kaşık maması var.
Ellone28 Ill defa vericem bebeğim 4 ay 4 günlük dr gunde 1 kere ver dedi ama nasil hazirlicam kaynamiş su ile ne kadar ölçüde yardimci olurmusunjz