g_tm59 Kızlar daha önce de söylemiştim oğlum sabaha kadar uyuyo gündüz uyumuyo ama akşam 7 den Sabah 6.7 ye kadar yatıyo arkadaşım hiç normal değil şekeri olabilir hastaneye götür dedi olabilir mi bu çok tedirginim oldum
cLearQueen g_tm59 bebeklerde seker hastaligi olabilir orasi ayri.. Ama sizin durum ondan degil bence. Uyanmasa bile siz uyandırın besleyin biraz oyalayın altını degistirin falan uykusu acılsın.. sekeri düserse uyur
g_tm59 cLearQueen burda post açmıştım çoğu kişi uyandırma uyku kalitesini bozarsın dediler çevremde de öyle söyleyen olunca uyandırmadım
cLearQueen g_tm59 2 3 saatte bir degil tabiki ama 6 saati gecince uyandır.. her ihtimale karşı bi kan testi ver
Melike37 g_tm59 bende diyabet var küçükken teşhis konulmuştu sonra oğlum da olma ihtimali var mesela bizde Bi kere olctirmustuk şimdi evde kendi cihazimla olcuyorum bende
Melike37 g_tm59 onunla alakası olduğunu sanmıyorum ama Bi götürün içiniz rahat etsin ben çok korkuyorum oğlum da çıkarsa naparim diye kendi çektiğim çileyi ben biliyorum günde 4 defa iğne vuruyorum hastane de cihazla olcmuzlerdi oğlumun kini
eozlem Bebekte şeker olur, benim bebeğim doğduğu gün hipoglisemi geçirdi yani şekeri düştü 10 gün yoğun bakımda kaldı. Sizin 5 aylıkmış, beslenmede sorun yoksa sanmıyorum ama yine de doktorunuza danışın