Arkadaşlar bebeğim yarın 8 aylık oluyor ama hiç bişey yemiyor emmeyi bıraktı mamayı çok az sadece geceleri bi defa içiyor gündüz ek gıda veriyorm onufa zorluya zorluya ama 2 gündür onuda yemek istemiyor delirmek üzereyim böyle bişey yaşıyan varmı önerisi olan çok kötü durumdayım