acarasaf Kızlar sezeryanla dogum yaptm 4 aylik oğlum var adet oluyorum ama ilk önce siyah akıntı geliyo biraz degisik bi kac gun sonra kirmizi geliyo anlamadim doktora gitmem gerekiyor mu sizce biraz korkuyorum da
Sena3434 acarasaf kız sen hasta oluyor gibi oluyorsun bende oda yok acaba test falan yaptırsam mı dıyorum çok eminim ama korkuyorum
acarasaf Sena3434 🥰bence ne olur ne olmaz test yaptırın derim çelişkiyle yaşamak iyi bir şey değil yani. İnsanın sürekli aklında soru işareti oluyor