Bebeğimin gıdı kısmında boynunun etlerinin katlanan yerleri hem kızarık hemde ıslaklk var doktor boynuna ve kulak arkasına sürmek için stafine krem verdi 1 hafta boyunca sabah akşam sürmemi söyledi. atopik dermatit cildi olduğunu söyledi. Bu kremi sürüp geçiren var mı ?
Ne kadar kurulasamda nemli nemli. Kalıyor orası çok üzülüyorum ya acıyor diye :(