MKmoms24 merhaba, benim bebeğim de o şekildeydi ağlama krizlerine giriyordu kulaklarını çekiştirerek, meğer damakları sertleştiği için ağrısı kulaklarına vuruyormuş tetagil diye bir diş granülü var hiçbir yan etkisi bulunmuyor. Bebeğinizin ağzına döküp parmağınızla damaklarını ovalayın. Bir de iki üç adet karanfili ezip yarım çay bardağı zeytinyağına karıştırın buzdolabında muhafaza edin. Bebeğinizin böyle kriz anlarında damaklarına sürün rahatlayacaktır🥹😍 bir de 4. Ay atak ayı bebeklerde o nedenle ağlama krizleri çok oluyor biraz sabırla bu ayı atlatınca biraz daha rahatlayacaksınız inanın🫶