Yaklaşık 5 aydır zaditen kullanıyoruz burun akıntısı hırıltısından dolayı. İlacı artık vermek istemedim. 4. Günümüz gecelerimiz zehir oldu 30 dk da bir uyanıyor ağlıyor sürekli. İlaçla uyumak istediğini düşünüyorum artık. Doğduğundan beri hep uyku problemi vardı fakat ilaç kullandığımızda en azından bir kaç saat deliksiz uyuyordu. Sizin başınıza böyle bir durum geldi mi ?