berk58 ben sadece bağırsak düzenleyici veriyorum maflor oğlum 3,5 aylık ben gaz ilacımı 2. Ay başında bıraktım sanırım. Çünkü onu verince ve bence hepsi öyle zorla sancı yapıyor gibi geliyordu bebeğim ikiniyordu. Ama şimdi bağırsak düzenleyici yetiyor. Masaj yapıyorum birde sürekli ayak altı masajı baya iyi geliyor.🌸