doğdundan beri gazlı ve huysuz bir bebek 7 ay boyunca sallanarak uyudu ve aşırı zor bir dönemdi bıraktığım an uyanıyordu şimdi ise 9 aylık yani 2 aydır emerek uyuyor geceleri çok sık uyanıyor sürekli emiyor dişleri de çıktığı için geceleri ısırıyor artık göğüslerim çok kötü oldu emzirirken ağrıyor. Kısa bir özet geçtim sorum emerek uyumayı nasıl bıraktırabilirim ve nasıl uyutabilirim neye geçiş yapmalıyız yani ayağımda sallasam nasıl olur mesela