busraosmanayaz Kızlar bebeğim bugün 2 aylık 3 adet aşısını oldu ebesi gece ateşlenebilir ağrısı olabilir dedi daha şimdilik bir şey yok ama olursa ne yapmalıyım gece telaştan soramam elim ayağıma dolaşır diye şimdiden sizden bilgi almak için yazdım
SevimliHayaletCasper busraosmanayaz çok kalın giydirmeyin ama üşümesinde. 37′nin üstüne çıkarsa soğuk uygulayın. 37.8′in üstüne çıkarsa calpol verebilirsiniz 2.5 ml.
Temizlikperisi busraosmanayaz kızlar bizde bugün aşı vuruldu sende huzursuzluk ağlama oldumu şuan çok ağlıyor Canpol verdim naptınız siz 🤦 Kupeklergiremez
busraosmanayaz SevimliHayaletCasper bana doktor minamol diye bir şurup verdi ağrı kesici ateş düşürücü onu kullanayım o zaman
Kupeklergiremez Bizde ateş olmadı ama çok huysuzdu Allah yardım etsin zor bir süreç iki gün boyunca ağrısı oldu bizim 6 saat arayla calpol verin bir kaşık
aryabebek473_ 6 saatte bir calpol verebilirsin ateşini sürekli kontrol et kalın giydirme vede korkma bnm bebeğim en fazla 37 buçuk dereceyi gördü oda yüksek ateş sayılmaz zaten uykusuz bir gece olacak ama yarına bişey kalmaz . Canlı bir a olduu içim 3 g
erentosummm Bana da doktorumuz iki ay asilarindan sonra ates ya da agrıdan kaynakli huzursuzluk olursa 4 saatte bir bir cay kaşığı calpol verebilirsin demişti ama gerek olmadı çok şükür, umarım sizin de olmaz 🙏🏼
busraosmanayaz Temizlikperisi benimkinde ateş ağrı vs olmadı ama huzursuzluğu oldu dün ikindi ağrı kesici verdim bir de yatmadan önce verdim rahat uyudu
busraosmanayaz Temizlikperisi ah yavrum canı yanıyordur sen de diren emzirmeye çalış ne kadar emdi o kadar kar canım inşallah hemencik geçer 6 saat arayla verebilirsin şurubu