Kızlar aranızda yaşayan varmı ben epilepsi hastayım kücükken daha agırmıs fakat simdi deil yani hastalıgı bildiğim icin kendimi kpntrol edebiliyorum. Aynı zamandada sinir hastasıydım epilepsiden kalma bir hastalıktı sinir bırakabiliyor. Hatta bi ara sinir ilaçları falan kullandım hafifledi snra eşimle sevgililk evlilk dönemde falan hic ilaç kullanmadım. Ama su 2 haftadır sinir krizi geçiriyorum durduk yere hic bi sorunum sıkıntım eşimle tartısmam vs yok. Acaba neden olabilir birde emziriyorum ilaçta kullanamam ben nasıl yenebilirim bu siniri