Bir yaşına yeni girdi oğlum, yenidoğan zamanı hariç hic öyle aralıksız uyumadı bu saat oldu emzire emzire zor uyuttum bir saattir emiyor. Gündüz uykuları da sıkıntılı en fazla bir saat uyur sonra kalkar daha da uyumaz. İki uyku yapıyor ikisi toplamı 2 saat değil . Çevremizdeki çocuklar bu sekilde değil benim oğlum mu sevmiyor anlamıyorum😂