aysegul_2609 Merhaba kızlar, paketleme acentesi diye bir hesap var evlere iş veriyormuş güvenli mi sizce 500 TL kapora istiyor işi verebilmek için.
nasel21 aysegul_2609 güvenilir olduğunu düşünmüyorum. Hatta şikayetvar sitesinde bununla ilgili birçok şiksyet okudum
LezizeNine aysegul_2609 sakın o hataya düşme sakın sakın sakın 🤦🏼♀️ ben 350 tl kapora gönderdim ardından sizi dosyasınızı yarıda bırakıp şirketi zarara uğratmaktan mahkemeye vericez eğer 2880 lira yatırmazsanız diyerekten 3 binden fazla paramı aldılar toplamda 3200 tl paramı kaptırdım sabun paketleme işiydi sözde Allahım burunlarından getirsin haram zehir zıkkım olsun inşallah sakın güvenme ben de çok hayalle başvurdum üstüne daha da 9 bin lira istiyorlardı sonra 80 binliralık dosya açmışlar gibi gösterdiler sahte evraklar atıp duruyorlardı bide aile resimleri koyuyorlardı wp resimlerine ona güvendim sakın bulaşma
SevimliHayaletCasper aysegul_2609 dolandırıcı bunlar 500 tl ile de kalmıyor süreklı şu şöyle oldu bu böyle oldu diye devamını istiyorlar
aysegul_2609 nasel21 tam emin olmak istiyorum ya,500 TL benim için para değil ama hiç dolandırıldım o yüzden araştıracağım teşekkür ederim.
aysegul_2609 Deletedmom_897 dimi ya Bana da çok garip geldi ilk maaş ile birlikte yatırılacak dediler ama şüphelendim.
Parsongan aysegul_2609 ❌Sakın inanmayın. Benim ablam az daha dolandırılıyordu ben durumu farkettim vazgeçti sonra. 350 tl istediler iş bitince maaşa eklenecek dediler. Şirketin adı var sahibinin adını istedim. Parayı göndermek için hesap bilgisi istedim. Farklı bir kişinin ibanını gönderdiler bu kim dedim muhasebe personeli dedi. Ne alaka dedim neden şirket hesabınız sahibinin bir hesabı yok vs. Sonra kıvırmaya başladı. Ben de vazgeçtiğimizi söyledim. Cevap vermedi. 3-5 böyle topluyorlar insanlardan. Kanmayın sakın para yollamayın. ❗️❗️