Gebelik şüphem vardı zzten kaç kere bunun için post açmışımdir bugün kan tahlili yaptirdim sağlık ocağında gebelik olmadığını söyledi ama 3 4 gün lekelenme oldu aynı yerleşme kanaması gibi ve kasiklarim da ara ara ağrı devam ediyor Kadın doguma pazartesiye kadar gidemiycem bu leke neyin nesidir kist varsa leke olur mu yada vajinal enfeksiyon da leke olur mu adet de olmuyorum bu durumu yaşayan oldu mu daha önce bi sorun mu varsa yumurtaliklarimda o yüzden mi lekelenme oluyor