gizhan Merhaba Sma comfort 1 mama kullanan var mı ? Aptamil conformilden den geçiş yaptım iyi mi yaptım kötü mü yaptım bilemiyorum 2 gğn oldu vereli yogun gaz cıkartıyor 2 gündğr wc cıkamıyor tecrubelerinizi yazarmırmısınız
demir2606 gizhan bende kullanıyordum ama bıraktım gaz problemi oldu kabızlıkta cabası aslında gazlı bebekşer için üretilmiş ama bizde işe yaramadı
gizhan demir2606 bende 2 günde öyle olduğunu düşünüyorum kutu bitine kadar deneyeceğim olmazsa tekrardan aptamil comformile geçeceğim