Kızlar artık cidden kendime katlanamıyorum. Sürekli bebeği kontrol etmekten, zarar veriyorum diye düşünmekten kendimi alamıyorum. 5 aylık ek gıdaya başladı doktorumuz, anafilaksiye kadar gidebiliyor kontrollü olmak gerek diyor. Şimdi hiçbir şey yok kusuyor diye alerji oldu korkusuyla oturuyorum. Hayattan zevk alamamaya başladım. Hepimiz böyle miyiz? Afedersiniz ama kakasını kurcalamaktan bakmaktan bile yoruldum. Beni bebeğim asla yormuyor kendi kendimi tüketiyorum. Önündeki oyuncağa uzanmıyor. Halbuki daha zamanı var ama hep bir sorun varmış gibi çocuğu irdelemekten yoruldum. Azıcık da bana destek verin lütfen..