Benim kızım da 22 aylık gündüz bir şekilde uyuyor ama bu sefer geceı uyuması 10’u 11’i buluyor. Emzirmeyi bıraktıktan sonra uyku düzeni tamamen bozuldu. Gündüz uykusunu bırakmak için çok erken ama ben de çok yıprandım artık. Bir de aşırı hareketli bir çocuk o kadar zor dalıyor ki. Baya sıkıntılı bir süreç gerçekten bu uyku geçiş dönemleri