Arkadaşlar napacağımı şaşırdım😂 oğlum 1 yaşına girecek geceleri sadece 1 kere mamaya kalkardı ancak günlerdir 3 kere kalkıyor gece. Mama yedikten sonra uyuyor fazla mama tükettiği için gece 4 de bez değişmeme rağmen sabah 8 de boynuna kadar sidik içinde kalıyor😂 ne yapmam gerekiyor aç değildir alışkanlıktan uyanıyordur diyorum verdiğim mamayı da komple bitiriyor o yüzden vermemek içime sinmiyor aç bırakıyormuşum gibi hissediyorum