Şu an evdeyim çalışmıyorum ve bebeğim ne zaman isterse emziriyorum. Ama düzenli sağım yapıp stoklasam gerekli durumlarda o sütleri kullansam çok iyi olur. Hem süt de artar diyorlar. Geceleri sütüm tazyikli geliyor ve bebeğim boğulacak gibi oluyor o da düzelir belki. Ama hiç bilgim yok. Ne kadar ve ne zaman sağım yapmalıyım bilginiz var mı?