Merhaba05 ya boğazına kaçıyor sürekli ben anlmadım ya gidip 8 aylık bebeğe tek delik siparişi verdim aventin başlıkları da pahalı çok sıkıldım 4 numara denedim boğazına kaçıyor 3 numara denedim az içebiliyor çok geliyor bence mama hızlı hızlı yutuyor çabuk bırakıyor 2 numarayı da aldım bakalım denicem