Kızlar ben oğluma aşılama ile hamile kaldım 1 sene çocuğum olmadı tedaviyle kaldım şimdi yine aynı şeyler mi olur acaba oğlum 4 yaşına yaklaştı artık çocuk düşünüyoruz 3 aydır da deniyoruz ama yok olmadı henüz aşılama ile hamile kalıp 2. Si normal olan var mı aranızda