Kizim 6 ay 27 gunluk
4 gün oldu esimle deniyoruz eğitimi. Tamam hadi başta dedik normal ağlaması tepki veriyor alışık değil diye ama yok yani günden güne hiç mi azalmaz deliriyor resmen ve şahsen sonunda yorgunluktan uyuduğunu ve bence ağlama ve uykuyu bagdastirdigini düşünüyorum. Bugün gündüz sabah 11 de başlayıp 17.30 a kadar yatır yok ağlıyor kaldır oyuncaklarla oynasın diyorum yok durmuyor çünkü uykusu var mem meee diyip duruyor çünkü memede uyutucagimi sanıyor
Ciddi manada saçımı yoldum sonunda ofkelendim çünkü çocuğun uykusu var her şey yolunda yok uyumuyor elimden bir şey gelmedikçe kafayı yedim…
Bu böyle mi oluyor hiç sanmıyorum aşırı tepki veriyor ve akşam 1 saate yakın denedik o arada içeri getirip biraz oyaladik yok baktım çocuk yani deliriyor ben anlamıyorum yemin ederim sonunda esime salla dedim. Napacagumi şaşırdım gerçekten.
Destekli uyuyunca sallamaya razıyız ama öyle olunca gece 40 kere kalkıyor eklem sesimize kalkıyor şaka değil berbat bir uykusu oluyor ne ona ne bize faydası yok onunda
Birde ben anlamadım ablamın oğlu 5 aylik o bazen sallayarak bazen memede bazen yatağında emzikle uyutuyor ve çocuk her türlü yatıyor. Benim kızım bir sallarsak hep onu istiyor, bir memede uyusa hele ona tam bağımlılık oluyor.
Ama yatağında desteksiz sadece arada hafif pispis yapınca gece sadece 2 defa acıkıp emiyor ve sabah 9 a kadar uyuyor o zaman o da bende mutlu oluyorum ve ona daha iyi ilgi gösterebiliyorum.
Allah rızası için bu nasil oluyor egitimde her benek böyle oluyor mu ? Hemde 4 gün geçmiş yani ?
Allah kimseyi çocuğunun berbat uykucduzeniyle imtihan etmesin asiriiii zorlanıyorum asiri