Ondandır biraz mutluyum. Güzel geçti, devlet hastanesi tercih ettim, psikolog daha çok kendisi söz aldı. Çok garip bir şey oldu, konuştuğum esnada “boşanana kadar motive olmalıyım dediniz ” dedi, öyle bir şey söylemediğimi söyledim, hayır dediniz laf arasında dedi. Gerçekten öyle bir şey dediğimi hatirlamiyorum,aklımda tam anlamıyla boşanma düşüncesi dahi yokken … Genel olarak memnun kaldım, devlet hastanesi olması hasebiyle biraz tedirgin olmuştum ama önerebilirim:)