Arkadaşlar bebeğim 1 yas 22 günlük son 2 gündür öğle uykusuna uyuturken ve gecede ağzından memeyi çekmekle uyanması Bir oluyor dün gece uykusuna geçerken de aynı oldu eşim sırtını sivazlayarak biraz ağlayıp ettikten sonra uyudu, bugünde aynısı oldu bu arada 9. Aydan beri sadece emerek uyuyor arada sallanarak (emerek uyumazsa) ve bu sebeple 9 10. Aydan beri hali ile sadece benle uyuyor eşim üç vsrdiyali bir site çalışıyor ondan bu konuda pek destek alamıyorum evdeyse gene elinden geleni yapıyor ama bizim oğlan ben meme vermiyorum ya da yanında değilsem boğazı yırtılana dek ağlıyor, ne yapmam gerek bu gece inat ettim meme ile uyutmucm diye çünkü böyle hep onun yanında kalmam gerekiyor bende onunla uyuya kalıyorum hatta kimi zaman nasıl bir yol izlemeliyim bazen sırf bu yüzden emzirmeyi bırakmayı dahi düşünüyorum maalesef… Aslında hiç istemesem de aglatmadan da sanırım bu alışkanlıktan vazgeçmesi cok zor nasıl bir yol izlemeliyim?