Merhaba kızlar. Bebeğim 5ay 17gunluk annem kayınvalidem yürüteç alalım diyorlar ama doktorlar da gereksiz olduğunu söylüyor sizler neyaptiniz çok kararsız kaldım. Almalı mıyım bebeğin erken yürümesi için gerekli mi yoksa çarpık bacaklı filan olur mu bilemedim