aaafnk Oğlum 3 aylık oldu arada ağzından salyalar akıyor ellerin sürekli ağzından sebebi ne olabilir diş olabilir mi
bezelyeparmak aaafnk benim oğlum da 3 aylık aynı durumlar var diş kaşıyıcı aldık tutamıyor da ben tutuyorum ısırıyor ağzından çıkartınca da ağlıyor dişten mi bilemiyorum ama sürekli bişe istiyor ve bir kaç gündür aşırı huysuz 3 ay 8 günlük
Fikk bezelyeparmak ya benim kız sıcak havalara denk gelmişti ben ağız silme mendilini ıslatıp buzluğa atıyordum onu ısırınca çok hoşuna gidiyordu
minibonumm bezelyeparmak aynıyız benim oğlumda tam 3 ay 8 günlük sürekli ağlıyor sürekli salyası akıyor aşırı derecede yarım saatte bir önlük değiştiriyorum diş kaşıyıcı ben tutuyorum ama o resmen hepsini ağzına almak istiyor ellerini emiyor benimde ellerimi emmek istiyor çok zor oluyor
bezelyeparmak Fikk ben de emzikte süt dondurmayı görmüştüm mantıklı gelmişti ama soğuklarda hasta olur diye korkuyorum, yaz için mantıklı ☺️
Fikk bezelyeparmak az büyük olsaydı dolaba muz koy ver diyecektim de daha minicik 🥰 diş kaşıyıcı tek çözüm slikon diş kaşıyıcıları var parmak e bebekte diş fırçası diye de geçiyor onu da deneyebilirsin