Merhaba emin ol kı sen cok guzel bır annesin ve ozelsın sende ınsansın yorulabılırsın bende 3 aylık anneyım hamileliğim cok zor gectı senı cok ıyı anlıyorum dogumdan sonrads saglık sorunları yaşadım bebegımle ılgılenemıyorum yetemıyorum dıye cok üzüldüm sütüm kesıldı onun ıcın sen kendını ıyı hıssetkı 2 bebegınde ıyı olsun 😍