aselkussum ben sadece malt içtim bi süre 1 ay kadar sonra rutine bıraktım şükür bi sorun yaşamadık bol su içiyorum sadece süt ürünü tüketmedik diye sütümüz olmaz diye bir olay yok yani kuru ekmekte yesen süt olur emin ol moral önemli düşünme olur mu olmaz mı olacak yani neden olmasın aç kalmıyorsun sonuçta bizim 1,5 aylıkken başladı alerji 6 buçuk aya yaklaşıyoruz hala devam maşallah hep üst sınırdan aldı kilo Şuan 9,5 kiloyu geçti 3 kg doğdu be artı hiç bir kalsiyum vitamin desteği de almadım bu sırada sadece 1 ay malt içtim oda sıcak hani sıvı kaybı çok oluyor ya normal bişey içeceğime malt içeyim dedimde aldım yani serin serin 🤭