Beri_34 Kızım 2020 27 ocak doğumlu 1 sınıfa ne zman gitmeli şuan da kreşe gidiyor bilgisi olan yazabilir mi lütfen ? Seneye Eylül ayında anasınıfına mı gitmeli okula mı başlamalı anasınıfı diyen var 1. Sınıfa gitmeli diyen var kafam karıştı
SevimliHayaletCasper Beri_34 birinci sınıfa gönderme hakkınız var zorunlu değil ama ben tavsiye etmem. 2026 da gönderirseniz daha iyi olur yaşıtlarıyla gitmesi daha iyi
Beri_34 Kuzularinanasi seneye Eylül ayında 68 aylık oluyor zorunlu değil o zaman doğru mu anladım ? 68 aylıkken anasınıfıma gitse bir sonraki sene 1. Sınıf için geç mi olur acaba
Kuzularinanasi Beri_34 68 ise evet zorunlu dgl siz isterseniz gider.ama genelde aralik ocak dogumlu olanlar hep sonraki seneye veriyor arada kaldgi iicn tam yas dolmadan
sek_kahve Beri_34 bence 1 sene erteleyin mutlaka. Geç olmaz çünkü 72 ayı doldurmamış neredeyse herkes erteletiyor. Çocuğunuz büyük kalmaz yani bir sonraki sene, yine yaşıtları çocuklar olur
Beri_34 SevimliHayaletCasper arkadaşlarım da öyle söylüyor gönderenler pişman ezildiğini söylüyorlar küçük olduğu için