boysmom_ Bebeğim 9 aylık alt iki dişi çıktı diğerleri de kabardı . 2 gündür burun akıntısı , ishal , iştahsızlık ve hafif ateş var . Nasıl anlayabilirim ne olduğunu ? Malum salgınlardan doktora da gidemiyoruz 2 haftadır .
aysenurkerem boysmom_ soğuk algınlığına benziyor diş çıkarırken burun akıntısı yaşanmaz ve ateş inatçı ise direk doktora götürün geçmiş olsun
Albertosss boysmom_ umca şurup al içir inşallah hasta olmaz . Birde dut kaynar suyunu içir dr bize öyle söyledi 🥴
SiyahBeyaz boysmom_ bende bunu merak ediyorum 9 aylık oğlum 5. Dış patlamış ve sürekli hasta usuttugum de yok kimseyle de görüşmüyorum hastalık kaptırayım dis den olabilir dediler ama ben pek inanmadım yarın doktora göstericem
Albertosss boysmom_ evet canım kuru dut kaynat suyunu içir dr söyledi geldim evde hem dediğini yaptım hemde netten araştırdım Harika birşeymiş keşke en baştan bilseydim de yapsaydım dedim
Baharbrka Diş cikarmada burun akıntısı olmaz soğuk algınlığı olabilir ilerlemeden doktora goturmen iyi olur canım