Norveckizi ben paketsiz açmaya çalıştım ombre tarağı ile benim saçlarım da çok uzun değil. Ama çok açık bir sarı elde edemedim maalesef. Bakır gibi bir hâl aldı. Ama o hâli hoşuma da gitti. Tam açılmayan saçlar için tekrar bir açma işlemi öneriliyor ama o da saçı çok yıpratır. En iyisi kuaförde yaptırmak.