haydii Sizce gerekli mi ? Ek gıda için vs. Baya paylaşımlar görüyorum. Bu makina baya hoşuma gitti Sizde varsa hangi marka oneriyorsunuz
arasssmommm haydii bende var kendim için almıştım yakın zamanda o gıdaya da gecicez lazım olucak güzel kullanışlı benim ki 2 senedir kullanıyorum schafer markası , bide ek gıda için katı meyve sıkacağı aldım işimi göreceğini düşünüyorum
Enu haydii ben kendim çok kullanıyorum 😅 en çok da pankek için. Tüm malzemeleri içine atıyorum. İçme kapağıyla da tavaya döküyorum mis gibi bulaşıksız zahmetsiz
ENERCII haydii smoothie çok seviyor bebeğim. Dondurulmuş meyvelerden yapıyorum ya da muzlu. Meyveli yoğurt yapıyorum. En sevdiği muzlu smoothie; 1 adet muz 1 yk bal 1,5 çay bardağı süt 1 çay bardağı yoğurt
dilantr haydii bende var arzumun çok memnunum görenler ek gıda için çok iyi oluyor diyor deneyip görücem