Hanımlar herkese iyi akşamlar dilerim dogum yapali 2 ay olmak uzere aktif bi şekilde emziriyorum aktif bı şekilde emzirdiginde regl olman gecikir dediler ama bugun regl oldum normal mi degil mi bilmiyorum bazilari niye bu kadar erken oldun acaba felan demeye basladi birde regliyken süt azalır diyorlarda erken regl oldum diye sütüm kesilmez değil mi tamamen tecrübesiz olduğumdan dolayı soruyorum