deniz616161 Çalışıyorum süt iznim var 3 saat gidiyorum ama git gel dayanamıyor biberon da almıyor nr yapacağımı şaşırdım her gün 2 saat gidip geliyorım var mı fikri olan
cns62033 deniz616161 bebek besleme şırıngası 20 cc lik ya da elay marka kaşık biberon olabilir.belki biberonu beğenmemiştir hangisini kullandınız
irem5846 Arkadaşımın bebeği de tutmuyordu silikon göğüs ucu kullandı şimdi tutuyor neredeyse arkadaşımı emmeyi bırakacak 😅
deniz616161 cns62033 lansinoh avent wee baby üçünüde denedim e beebkten ucuz bitane de alıp denedim yok hepsini itiyor şırıngayla beslemek çok uzun sürer diye denemdim ama kaşık biberonlar kaç cc oluyor
cns62033 deniz616161 kaşık bibberom 110-120 cc canım benimkişırınganın 20ccliği var ama tabi almayabilir kasok biberonu bi dene istersen
Hanndeee Benim bebeğim 3.5 aylık hem emzirip hem şırıngayla veriyorum evet zor oluyor gerçekten ama biberon verince beni bırakır diye korkuyorum 😔 annelik çok zor gerçekten
rroselightt Hanndeee Sonradan biberon vermeye niyetliyseniz, ilk 3 ayda biberon kullanmayan bebeklerin sonradan kabul etmeme olasılıkları çok yüksekmiş. Ben hep eds ile verdim mamayı şimdi çok pişmanım
rroselightt deniz616161 Benimki de biberon tutmuyor, şırınga ve kaşık biberonla verince ağzında biriktirip tükürüyor maalesef :( İnşallah sizinki tutar