barbiee_ Baby123baby korkmayın benim oğlum da da düşük çıktı 2 gün hastanede yattı ama bizimki 6.hastalık olmuştu
barbiee_ Baby123baby internet adamı öldürüyor zaten benim oğlumun da burnu kanıyor bu 3. Oldu bende baktım lösemi diyor Allah korusun
[silindi] Baby123baby Neu yani Nötrofil değeriniz 1690, düşük bile değil. Benim oğlumun şu an 50 ☺ bizim çok düşük ve takipli hasta. Sizin ki normal değer.
Baby123baby barbiee_ allah korusun canım kan tahlıllerını yaptır sen yıne sadece burun kanamasıyla o kotu hastalık olmaz ama insan kuruntu yapıyır
Baby123baby [silindi] yaaa inşallah kötü birşey yoktur🙏🏻🙏🏻🙏🏻 referans değer altında gelince telaş yaptım istemeden
[silindi] Baby123baby Bir tık altında. 500′ün altı takibe alınacak bir değer. Ki sizin hiç korkulacak bir değer değil. Geçmiş olsun 🌷