Gldekpnci yok bize iğne olarak verilen bir kortizonu içmesi için verdi ismini unuttum şimdi hatta tadı aşırı kötü eczacı vişne suyu ile karıştırıp içirin dedi 3 gün ama benim çocuğum 5 yaşındaydı bu verildiğinde ilk krup olduğunda soğuk buhar ve antibiyotik vermişti sadece 2 yaşındaydı o zaman geçen sene ventolin verildi bu sene cortail mi neydi ilacın adı nebulatör ile onu verdim her sene düzenli oluyoruz zaten alerjiden dolayı acilde hep adrenalin ve kortizon veriyorlar sonrasında 1 hafta ilaç alıyor