Bebeğim gece yarısı Bianda uyurken nefes alamamaya başladı hırıltı şekılde seslerde geliyordu hemen apar topar acile gittik orda iki kez hava verip bide ilaç verip eve gönderdiler fakat hala kuru öksürük devam ediyor ne yapmam gerektiğini bilemiyorum doktor parol şurup yazmış onu kullansam mı onuda bilmiyorum lütfen bilen yaşayan yazabilir mi