Selam kızlar bebeğim beş aylık alt iki dişi çıktı. Sürekli ses çıkartma eğiliminde mutlu olduğunda ağladığında üzüldüğünde hüzünlendiğinde oyun istediğinde uykusu geldiğinde daha bir sürü şeydemızlanma mı dersin çığlık mı dersin bağırma mı dersin tükürük çıkararak vır vır bir şeyler söylüyor kısacası sabahtan yatana kadar saniye susmuyor beynim çatlıyor artık ciddi anlamda Yoruluyorum sizin de bebeğiniz böyle mi ne yapıyorsunuz ki bebegimi ilgileniyorum oyun oynuyoruz şarkı dinliyoruz kucağıma alıp gezdiriyorum ama yine de çocuğu susturamıyorum. Ciddi anlamda susmuyor yardım edin neyde yanlış yapıyorum ya da sorunu ne