İyi akşamlar hanımlar , dün akşam 2 aylık bebeğim birdenbire kasıldı elleri ayakları öne doğru başını eğdi gözleri yarım açık şekilde nefes almıyor ve kızarıyordu sonrasında gece boyunca tekrar tekrar oldu 8-9 kere 10-15 saniye felan sürüyordu her olduğunda acil hastaneye geldik ve gözetim altına aldılar nöbet tarzı birşey geçiriyor olabilir diye eeg ve kafa ultrasonu yaptılar Allah’a şükür temiz çıktı , kan alındı kanda normal çıktı , ama bu gece yine yatış verdiler her ihtimale karşı gözlemlemek için , neden böyle olur başına böyle birşey gelen varmı ?