Hanımlar kızımın dil bağı var doktor cuma günü kontrole geldiğinde keselim dedi. direkt makasla kesiliyor zaten ama 6. aydan sonra anestezi ile yapıldığını biliyorum. Bebeğim 11 aylık anestesiziz nasıl olurr bilmiyorum korkuyorum aranızda dil bağını kestiren varsa nasıl bir süreçti acabaa