defnes32 bende de oldu 37. Haftada muayneye gittim(Kliniğe) 13 ü dahi tansiyonun çıkmıcak dedi.Gece bi kötüledim eşim ölçtü 15/16 çıkınca hastaneye gittik nst de sancı var ama hissetmiyorum tansiyon dışında herşey temiz tedbir takip amaçlı yatış verdiler.Birden kalbim çok hızlı atmaya başladı nefes almakta güçlük çekmeye başladım .Derken doktor gelip acil sezeryana alındım .Sonrasında gebelik zehirlenmesinden şüphelendikleri için 24 saat yoğun bakımda yattım magnezyum aldım.Normal servise çıkardılae 24 saat sonunda fakat sebebini bulmak amacıyla yatırmaya devam ettiler en son kendi rızamla hastaneden ayrıldım .Şuan bebeğim 3 aylık çok şükür herşey yolunda