3 aylık bebeğim var bazen haftasonları gezmeye çıkıyoruz ve saatlerce bebek puset içinde kalıyor. Tabi aralarda kafeye oturdukça parklara gelince kucağıma alıyorum ama gün içinde avm filan gezerken hep pusette.
Puset içinde 2 saatten fazla uyumaması lazım yoksa ani bebek ölümü oluyor deniyor Allah korusun. Puset içinde de boynu katlanarak duruyor cidden. Ben de kusar boğazına kaçar veya nefessiz kalır diye çok korkuyorum. Sizce güvenli mi?