defnevedoruk ben de isteyerek yaptım 2.yi ama agır geldi. Seviliyor mu candan öte ama yorucu. Kimse bana bunlardan bahsetmemişti. Hep beraber büyürler demişlerdi 😄 bende ohhh ne kolay demiştim ama ahhhh ahhhh tabi. İyi. Ki olmuslar yoksa 2 3 sene sonra hiç kaldıramazdım sar başa olayını 🤣